Ігрофікація - використання прийомів та елементів гри з метою підвищення мотивації у навчанні та роботі.
8 квітня 2014 року в Центральній бібліотеці ім.М.Шашкевича відбувся тренінг для бібліотечних працівників «Елементи ігрофікації в бібліотечній діяльності», який провів ІТ-фахівець відділу БІТ Олександр Коган. Присутні ознайомились з поняттям ігрофікації, прикладами впровадження в навчальний або робочий процес та ефективне використання в бібліотечній діяльності.
(приклади: інтерактивний мовний курс English123 в бібліотеці, дошка «Зірковий читач», заохочення до читання за допомогою наліпок, значків, балів та інших відзнак та ін.).
О.Коган продемонстрував, як впровадження ігрофікації в робочий процес добре мотивує та стимулює роботу як окремого співробітника, так і колективу в цілому. Дорослі з легкістю долучаються до гри, з ентузіазмом виконують рутинну роботу, підвищують рівень обслуговування. Більше того, заради цікавості, позитиву, рейтингів і бонусів вони готові виконувати більше роботи, займатися самоосвітою та менше втомлюватися. Якщо дорослі з таким завзяттям підтримують ідею ігрофікації, то для дітей такий процес є цілком природним. Для них засвоєння найскладнішого матеріалу перетворюється на захоплюючу пригоду. Такі нові технології, як ігрофікація приносять тільки користь.
Приклади застосування елементів ігрофікації в повсякденному житті:
Як змусити людей зібрати все сміття в окрузі? Зробити найглибшу урну в світі. :)
Непоганий спосіб змусити людей ходити по сходах ...)))
|