Шановні колеги!
До Вашої уваги пропонуємо
"Примірні заходи та тематика до планування на 2022 рік" >>
"Календар знаменних і пам' ятних дат 2022 року" >>
Більше інформації про інновації в роботі Стрийської МЦБС та досвід роботи можна знайти на блозі провідного методиста Валентини Баранюк:
«Дозвольте відрекомендуватись - Стрийська МЦБС» >>
Новини методичної служби
РІДНОМУ МІСТУ - СУЧАСНІ БІБЛІОТЕКИ
МАТЕРІАЛИ громадських слухань на тему: «Рідному місту – сучасні бібліотеки» /01 липня по 30 вересня 2014 року/
Громадські слухання в публічних бібліотеках міста спонукали органи місцевого самоврядування та громаду оцінити роль та здобутки бібліотечних закладів, як єдиних безкоштовних інформаційних центрів місцевої громади.
Слухання здійснювались по 4-х напрямках:
1. Організація обслуговування користувачів.
2. Матеріально-технічна база.
3. Бібліотечні фонди.
4. Бібліотечні послуги.
ДОВІДКА про результати маркетингового дослідження в рамках громадських слухань «Рідному місту – сучасні бібліотеки»
Мета дослідження: Роль і необхідність існування публічних бібліотек міста.
Об’єкт дослідження: мешканці міста Стрия, користувачі Стрийської МЦБС.
Метод дослідження: Анкетування.
Зміни, що відбуваються в суспільному житті нашої країни, висувають до всіх соціальних інститутів, в т.ч. до публічних бібліотек міста нові вимоги, змушують утверджуватись в життєдіяльності свого міста, мікрорайону.
РЕЗОЛЮЦІЯ підсумкового круглого столу громадських слухань «Рідному місту – сучасні бібліотеки»
Громадські слухання, ініційовані ЛОУНБ і Львівським регіональним відділенням УБА «Галичина», в місті Стрию тривали з 01 липня по 30 вересня 2014 року. Круглий стіл став заключним етапом слухань. Мета громадських слухань – привернути увагу органів місцевого самоврядування, широкого кола громадськості до проблем бібліотечних закладів регіону, вивчити громадську думку щодо місця бібліотек у соціокультурній інфраструктурі міста та вияснити чим привабливі бібліотеки для громади, а що в їх діяльності необхідно змінити, визначити потреби та перспективи розвитку публічних бібліотек міста, шляхи їх модернізації за умови підтримки влади та населення.
Ø гарантують право на отримання законодавчої інформації на різних рівнях;
Ø мають досвід інформаційного забезпечення;
Ø поєднують надання послуг на паперових та електронних носіях;
Ø покликані лобіювати інтереси громади;
Ø надають послуги з е-урядування;
Ø інформують владні структури;
Ø знають потреби та вимоги користувачів.
До послуг користувачів: